Monday, January 26, 2015

Murtabak Cheese di Melaka

Pisang cheese
murtabak cheese
org melayu dah suka makanan omputih hehhee

sebelum ni tahu kat Kg Kurnia Jb
hr tu ada gi tapi xdpt singgah
ramai sangat
tak sanggup

lepas tu dpt tahu dr sepupu 
murtabak cheese ni ada
kat Sg putat melaka
kedai dia dari sekolah munshi
sebelah kiri
berhadapan dengan kedai runcit
sebelum sampai flat

senang sangat nak cr

kami order murtabak cheese biasa
rm9
kalau jumbo rm 15
yg biasa pun dah cukup utk kami 3 beranak
ada daging and kambing
ayam abis kot
x tanya lak
sebab memang nak daging





5 comments:

eima said...

murtabak pun ade yg cheese dah .. dasatnye .... sedap tak

Najib Ariyan said...

murtabak chis? ni yang nak ke mamak sekarang jugak nih... pening kepala mamak nak buat murtabak chis...

nik ros said...

wah,nampak sedap

adianiez AIDA said...

will try ni !!!

NzA said...

wah...makin maju nie.

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015