Sunday, January 19, 2014

sambungan kisah short vacation

Ingat nak taip kat komp
Sebab gambar kat DSLR lawa2lah sikit
Tapi asyik bertangguh je
So guna hp
Gambar pun apa yg adalah ya

Kami bertolak dr rumah hr sabtu jam 3 pagi

Ibuayu pun sepanjang ayahnas drive memang x tido
Cian kat suami
Anak2 taknpyh ceritalah
Memang dah kami bentangkan toto
Kat tempat duduk belakang

KAMI sebenarnya nak le cameron
Ibuayu yg teringin sangat
Alhamdulilah suami sgt memahami
Dan kalu ni 
Kami nak ikut simpang pulai
Ni first time ya
Selalu ikut tapah

Jalan dr simpang pulai ninok sikit dr tapah
Tapi sebab jaraknya terasa jauh
Ayahnas kata balik kita lalu tapah

So kami tiba simpang pulai dlm 7 lebih
Breakfast then br naik
Tempat yg memang teringin nak dituju
Taman Lavender
Sapa belum pergi bolehlah naik sini
Kena tiket masuk ya
Dewasa rm 5
Kanak2 rm 3

Kiranya oklah dengan persekitaran yg sesuai
Dan cantik utk bergambar
Lepas tamna lavender
Terus gi kea farm
Kemudian gi kg sedia
Kemudian terus balik melaka
Kami bertolak dr cameron 
Dlm pkl 12 lebih

Ini pun dah rasa puas hati sesangat
Bila nak naik tu memang rasa malas nak dtg
Jalan jauh
Tapi bila dah balik rmh 
Rindunya nak mai cameron

Dan kami sampai kat rmh dlm pkl 5 lebih

Sekejap je kan
Kami ni ok je jalan mcm ni

Nak kata penat memang penat
Tapi bila dah suka hilang segala penat







1 comment:

nik ros said...

nik pun teringin nak kesana.tapi hubby tak suka lak tempat sejuk2 ni.lagi suka pantai katanya

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015