Monday, January 27, 2014

ke BTPNM dan JPM

Kalau hr Isnin sebenarnya
Malas nak ke mana2
Ialah hr pertama masuk kerja
Penat semacam
Mcm tu gak kalau ada meeting hr isnin
Lemah sikitlah

So lepas seklh ayahnas yg drive
Terus gi BTP dulu
Tujuan ke sini
Nak hantar borang instrumen  PSs
Dah hari ni hari terakhir
Suka mcam tu kan 
Lepas tu gi JPN lak

Nak beli buku NiLam

Ibuayu gi beli dulu
Lepas tu nak angkat
Baru panggil ayahnas

Itu yg untung bawa en suami

Lepas tu terus balik ambil fauzan 
Ngam2 sampai wkt dia balik

Sampai rmh boleh lak dia kata lapar
Disebabkan ibu mithali
Terus gorengkan me
Padahal badan dah mintak katil ni
Mlm ni ada operasi lain lak
Nak hantar pisau yg dipesan

Penuh isnin ku ini
Tapi yg happy kerja yg dihutang sikit lagi nak selesai



2 comments:

lieyalatif said...

mau tak letih kalo dah sehari suntuk keluar umah uruskan kerja2 kan...lieya ni pun kalo balik keje tak pikir ape dah...nak cari katil ajek heheheeh

nik ros said...

bz btol akak. tapi tak pe. buat keje yg kita suka kan.bz pun tak kisah

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015