Thursday, January 2, 2014

Beg sekolah cikgu ayu

Tahun lepas
2013
Ibuayu ke sekolah tanpa beg tangan
Buku2 sekolah pun letak kat beg bekas cadar

Hahahaa..dapat bayangkan tak
Duit nak makan kat kantin
Selit kat casing hp je


Setahun gak 
Tak tahulah tahun lepas memang 
Rasa sempoi sgt

Tapi tahun ni rasa lain
Nak glem gi sekolah

Jam tangan dah baru

So kena beli beg tangan
Dan beg sekolah baru

Sebelum ni dah gi jusco
Tapi tak berkenan lak
Ayahnas siap cakap ibuayu cerewet lak
Huhu mana ada

So ajak gi MP je
Alhamdulilah 
Ada yang berkenan
Sedondon pulak tu

Hahahaha
Kena tak dengan tema glem

Brand biasa je
Dua ni x sampai rm 200

Dan yg penting
Duit ni hasil dapat claim perjalanan
Masa kursus kat BP

So nampaklah barangnya






4 comments:

Emy Omar said...

Cantik bag sekolah kak Ayu tu..tahun baru harus ada bag baru kak untuk dapatkan mood hihihi

adianiez AIDA said...

tahun baru...
azam baru...
beg baru...
semangat glem yg baru !!!

ayu Ismail said...

Betul tu nak ambil mood mengjr emy

ayu Ismail said...

Nak dapat feel aida hehe

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015