Wednesday, January 29, 2014

Deco bilik tidur 2F

Tak ingat lak
Pernah post tak pasal bilik Tidur bujang
Yg dah berubah ni
Dulu letak katil queen
Dan katil tu dah tak elok

Atuk mail siap bagi duit suruh beli 
Katil baru
Sayang kat cuculah tu

So bila dah ada belilah cadar yg sama lak
Tapi tak tahan pulak
Ialah harga boleh tahan murah
Hehe

Lepas tu terpandang kat FB ni ada jual cadar single
Harga yg ditawarkan pun berbaloilah

So terus order
Beberapa hr lepas tu terus dapat
 excited lak 
Rasanya

Mak yg terlebih suka dr anak
Balik seklh
Terus masuk mesin basuh kemudian jemur
Petang tu angkat
Terus sarung
Hahaa gelojoh
Tapi faiz lah paling suka
Dengan cadar baru dia

Siapa.berminat blh gi
Fb koleksi azizah


JDt  vs harimau malaya


5 comments:

mama lieyna said...

Cantiklah.... kasi la link penjual cadar ni..tertarik :-)

NzA said...

cantik n ceria..sesuai sgt utk ank2 lelaki....

Emy Omar said...

Kak..lawa la cadar Harimau Malaya tu.Sesuai benar dengan status ayah Nas sebagai cikgu Bola tu kan.Anak bujang harus minat bola juga.Nanti share link penjual cadar tu kak

ALoNa CintamaniszLite said...

sesuai ler utk anak lelaki cadar ni. Selalunya dorang malu nak ada cadar bunga2...kot ada pun utk budak2 lelaki cadar kartun2 superhero. Utk budak lelaki dewasa...kadang2 ngan kartun2 superhero pun dorang segan, hehe. Mujur ler anak2 sy ok jer tp sbg ibu..kena paham ler jgk..belikan ler dorang cadar corak abstrak, kehkeh..

nik ros said...

cantik la kat cadarnyer.

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015