Thursday, December 23, 2010

Tinggal satu sahaja

Petang tadi rempit gi JUSCO
Jalan lepas asar 
ibuayu ayahnas and faiz
Fauzan dah selamat gi Kl 
kakak datang ambil result PMR anak dia kat MRSM
So ada peluang fauzan ikut..
itupun sebab ahad ni ibuayu akan ke KL sebab ada wedding sepupu

Tujuan utama tentulah nak cari hadiah birthday girl
Aci tak ye empunya birthday pilih hadiah sendiri..
Ialahkan benda senang bila ayahnas tanya nak apa
maksudnya dia tak beli apa2 lagi dan mungkin tak tahu nak bg apa..keh3
jadi tuan dirilah yang pilih apa nak


Hadiahnya hitam dan putih
nanti cerita ye...di lain entri

yang nak cerita ni lepas beli hadiah..gi makan kat chicken rice 
lepas tu macam biasa singgah J co donut.

ibuayu kalau beli senang je
donut alcapone 6
tapi kat kaunter tu cuma ada SATU je...
tanya kat adik tu dia kata lama lagi nak buat
huhuhu frust betullah
jadi yang satu tulah yang ibuayu beli

jadilah dr kempunan...


gambar ni dr pakcik google ye...
donut yang dibeli tak sempat dirakam sebab dah di ngap

3 comments:

Ya ALya said...

paling suka donut ni la....sedapnya......

e.l.i.z.@ said...

xpenah lg mcm J co.

wah hadiah itam putih..apakah itu?

ibuayu said...

Alya: samalah kita

eliza : next entri ye

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015