CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

klik..klik

Followers

Saturday, March 29, 2014

Restoran Wong Solo dan Seksyen 7

Seksyen 7 kan tempat 
Yang paling best
Untuk makan dan shopping
Dr icity
Kami terus gi seksyen 7 tu
Tiba2 nampak popiah S.S.Ali
Cadang balik br beli
Terus tuju ke wong solo
sekali tengok orang bukan main ramai lagi
Terus ayahnas cadang beli popiah buat alas perut
Sedap popiah basah
Harga 3 ketul rm 3
Ok sangat
Bungkus air teh dan air milo
Besar n kaw rasanya

Kemudian kami singgah petronas dekat situ solat zohor dulu

Kebetulan masa kami sampai tu
Time org kerja gi lunch
Tu rasa sesak semacam
So ibuayu nak gi window shopping dulu
Teringin nak cari shawl

Masuk kat kedai namanya bazaar @seven
Dalam tu ada gerai2
Yang berlainan tuan
Memang teruja masuk situ
Macam2 pilihan
Siap plan raya nanti nak mai sini 
Cr baju hehe

Lepas tu baru gi makan
Itu pun kena beratur ya
Meja penuh
Nampak orang bangun terus cepat2 duduk

Tapi bila order makanan cepat je sampai
Puas hati cuma sambal dia kali ni pedas sikit
Sambal kicap


3 comments:

nik ros said...

sedapnyer.terliur tgk

ayu Ismail said...

Memang sedap nik tapi pedas sikit

Nor Aini said...

Cikgu ayu, wong solo dah ade kat dataran pahlawan dah. Hee