Sunday, February 23, 2014

Mee Sup Tengkera

Kedai mee ni dekat dengan masjid tengkera
Nak cari senang je
Rasanya kedai ni buka dlm pkl 4 ke atas
Tak pasti lak
Tapi waktu pagi memang x buka
Sebab waktu pagi diaorang 
gak yang berniaga mee bodoh tengkera tu

Dahsyat kan
Pagi me bodoh
Petang me candu
Hehehe kami yg panggil me candu

Lepas ru niaga di kedai yang berbeza
Tapi rasanya taukeh yg sama

Rasa macam nak tanya je knp
Ialah tempat me candu ni luas sikit
Dr me bodoh tu







Sampai kedai ni jangan gatal2
Mintak nasi goreng kg ke
Me goreng mamak ke
Memang takdak

Kalau nak me kuew tiaw atau bee hun sup je ada

Then ada popia basah and kering
Air macam2 ada
Yg best tentulah air mata kucing
Sapa mai melaka jemput makan sini ya



3 comments:

NzA said...

kenapa nama mee bodoh ek?...musykil jap...he3x.....

ayu Ismail said...

Nama me bodoh tu sebab mee tu x de apa2 bahan pun .ia sekadar me dan.taugeh...tapi rasanya memang sedap..meja selalu penuh kak

NzA said...

ps: blog akak kena block so xboleh buka...sedih sgt..skrg akak buat blog baru. nnti jengah n follow kt sini ye.
http://naurahsweet.blogspot.com/

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015