Monday, February 3, 2014

Bila mood rajin mai

Entah kenapa kalau rajin tu memang rajin
Kalau mood malas memang x nak sentuh apa pun

Malam ni mood rajin yg mai
Ni pun tak abis lagi
Printer dah buat hal kena berhenti
Tgk jam nak pkl 12
Kalau ikut mata tak ngantuk lagi
Tapi bila fikir esok nak guna 
Tenaga yg banyak 
So badan kena rehatlah
Mana tak esok ada raptai
Pelantikan pengws
Then lepas seklh meeting pss
Harap abis sebelum pkl 3 .30 lah 


Mood rajin mai tu tersiaplah
Hasil yg diambil di fb


4 comments:

NzA said...

Bestkan kalau mood rajin sntiasa dtg...

ALoNa CintamaniszLite said...

bila penyakit M datang...takleh nak wat pe, huhu.

Emy Omar said...

Betul kak Ayu,bila time rajin memang susah nak berhenti kan saya pun macam tu kadang2 x sedar masa berlalu

nik ros said...

nik ni mood M sentiasa ada. jrg sgt rajinnyer...haha

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015