Sunday, October 27, 2013

Pen merah dah habis

Minggu peperiksaan....
Bukan ibu bapa je yg tak senang duduk

Golongan ibu tentunya lebih sikit prihatin kan
Setuju tak..hehe

Masa tu lah sibuk  dan membebel suruh anak ulangkaji kan
Bukan ibu bapa je
Guru-guru pun risau bila pelajar nak periksa
Ialah takut juga mereka tak dapat jawab dengan baik

Sekarang ni anak2 murid dah relak

Cikgu2 pulak lah yg sibuk nak tanda kertas jawapan

Untuk soalan objektif memang ibuayu dah siap tanda

Sekarang ni soalan subjektif
Tapi utk subjek PJK
Untuk paper bm penulisan
Tu lambat sikit
Nak ambil feel dulu
Nak tanda kena aman
Ialah penat murid jawab 
Tak bolehlah nak tanda ikut mood kita

Ni pen merah dah abis sebatang
Nasib baik stok masih banyak

Harap sebelum penghujung minggu ni 
Kertas semuanya dah siap tanda


3 comments:

zarena heeney said...

betul tu
anak yg msk tadika pun dah risau nak ambil exam :)

ibuintan said...

ibuayu... yg patut dionline siap lom... hujung th yg tensen dgn server yg terlalu lembab

ALoNa CintamaniszLite said...

sy pun jadi geram sama bila dgr keluhan guru2 serves sppbs tu lembab keterlaluan...mcm sy bgtau dulu laa..adik sy pun cekgu jgk..

tak tau laa..dorang ni nak sgt buat sistem tp ntah laa...orang atasan yg buat cadangan ni tak penah amek peduli ke? main arah jer ke??

Pen merah mmg sinonim ngan cikgu, hehe..

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015