Friday, October 11, 2013

Ikan Bakar Pasir Panjang Port Dickson

Minggu ni minggu yang agak sibuk

Sibuk dengan sukan tahunan

Setiap guru nak berikan komitmen
Yang terbaik untuk rumah sukan

So ada yang tido pun x berapa lena
Gaduh2 manja antara rumah pun
Perkara biasa
Masa ni apa yg nampak sesuai 
Dengan warna rumah semua nak beli

So hari tu rasa penat sikit
Ayahas x de training bola
So lepas beli barang sukan
Ajak ayahnas gi jalan2
X kisah mana2 tapi x nak bandar melaka
lepas tu tekak teringin ikan bakar
banyak pulak cekadaknya ye hehe
so terus idea ajak gi pasir panjang

ayahnas ok je
kami gamble je
nampak medan ikan bakar masuk je
ada satu kedai je yang buk
nasiblah entah sedap entah tak
order sikit je
ikan siakap sotong goreng
ketam( ni faiz punya)
nasi lemak pun ada sodap gak




masa sampai teruja tengok jambatan ni
ajak ayahnas gi bergambar
tapi bila lalu atas dia 
menggigil jugak lutut ni
ibuayu jalan suku je
faiz siap ajak ayahnas jalan ke hujung jambata
tu yg snap gambar ni
tapi memang cantiklah permandangannya


1 comment:

mama lieyna said...

Cantiknya gmbar pemandangan senja tu... :-)

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015