Monday, October 14, 2013

First Time ke The Curve

Hari Sabtu pagi kami dah gerak nak ke Subang Bestari
Rumh abang ibuayu
Ada majlis tahlil

Masa tulah kejadian tak diingini berlaku
Seluar jeans ayahnas koyak

Hahahaaa
Tapi bukan koyak banyak
Sikit je dalam seinci kat bhgn peha

Tapi sebab tu je jeans yg dibawa
Kenalah gi cr jeans baru

So fikir punya fikir
Sebab nak dekat and cepat
Ajak ayahnas ke the curve
Memang tak pernah pergi pun
Selalunya kami ke ikea je

Rupa2nya senang je parking kat situ
Ingat susah parking ke..
Bab ramai org tu memang ramai lah
Hari minggu
Tapi macam meraba2 jugalah nak cr kedai jeans
Tingkat berapa
Kat mana
Nasib baik jumpa kedai Levis
Cepat kerja kami
Yg tak cepat dia suruh tunggu nak potong jeans setengah jam
Alamak
Tapi dapatlah juga meround kat situ

Next time nak pergi lagilah
Tak sempat pun nak ke metro jaya


Sempat ambil gmbr ni je
Gmbr tuan tanah yg ayu berbaju kurung
Takde pun
Huhuhu

2 comments:

zana fahmi said...

salam idul adha, kita org ni pun entah bila nak ke curve, dah tinggal Sabah ni mmg takde harapan nmpknya.

zarena heeney said...

wahhhhh ingatkan beli seluar baru tadi

salam aidiladha

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015