Saturday, October 5, 2013

Lawatan Sambil Belajar Ke Pulau Langkawi

Aktiviti lepas UPSR

Dah bertahun sekolah ibuayu buat program gi Cameron
Tahun ni langkah jauh sikit
Tapi sambutan pelajar kurang mengalakkan
Separuh pelajar
Separuh lagi tu staf n family
So pengurusan dan kawalan pelajar senang sikit

Gerak pukul 7 petang
Tiba di kuala perlis jam 5 pagi
Terus ke masjid dekat jeti
Tapi agaknya masjid baru
So dia tak galakkan mandi
Sumber air yg sangat kurang
So ala kadar jelah

Lepas solat subuh terus berkumpul and gi jeti
Kami naik feri dlm pkl 7 lebih

Sampai langkawi bas dah tunggu
So seharian tu kami melawat pulau
gi kilang gamat
kota mahsuri
Beras terbakar
dan macam2 lagi tempat
Masa berjalan tak ingat dah
masuk hotel baru lah rasa letih







3 comments:

Puan Kutu said...

langkawi ni byk tempat sejarah yg best boleh lawat,setakat sekali dua pegi tak habis pusing lg rasanya..nmpk je pulau kecik kan

lizz said...

waa bestnyer...jalan2 pi langkawi...seronok ...dah lama tak kesana...

asmah yusof said...

Asz kursus di sana 18hb nie k.ayu,mmg shopping xhengat kt cnie..hehe

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015