Thursday, May 30, 2013

Hanya sehari dapat bercuti bersama keluarga

Cuti sekolah selama 2 minggu ni
hanya hari ini je dapat kami berjalan sekeluarga..

Dr hari jumaat hingga rabu
ayahnas dah sibuk dgn latihan pusat
Ibuayu lak hr jumaat hingga isnin
akan ke bukit tinggi

Hari sabtu ni hingga sabtu depan
ayahnas akan ke JB MSSM bola di sana
fauzan lak hari Isnin sampai rabu depan 
ikut lawatan sekolah ke Cameron

So hari ni jelah yg dpt kami berkumpul

So pagi2 lagi dah keluar
plan nak mkn me bodoh x berjaya
kedai tutup
huhu
terus gi jusco
tengok wayang bikers kental

X sampai 10 org dlm tu bestnya

Lepas tu beli barang fauzan sikit 
then terus balik

Alhamdulilah yg penting bersama
dan gembira







Ibuayu gi bukit tinggi seorang
tak bawa sesiapa pun
anak2 duk rmh nek kiah

Mungkin ada org kalau nak berjalan
mesti sama keluarga

Ibuayu ni jenis tak kisah and tengok keadaa
tempat an budget
ada tempat sesuai bawa anak2
ada tempat lebih baik mak2 je yg pergi

Apa2 pun yg penting suami izinkan...

3 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

mau ke bukit tinggi ye buk??
hehe

zarena heeney said...

banyaknya aktiviti
dapat spend masa dgn family mmg part yg paling happy kan

Emy Omar said...

Have fun kak..

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015