Saturday, May 11, 2013

Geram dgn kedai makan

malam ni gi Nilai..
so otw nak gi singgah kedai makan siam kat lubok china

first time datang kedai ni

deco pun memang cantik



lepas tu datang tukang ambil order

biasalah kita ada anak kecik
nak tanya nak minum apa
makan apa

bab order air memang laju je

bab makan nak fikir juga 

ada budak tu cakap

lagi..lagi..
nak suruh kita order cepat2

dia dah blah ibuayu ckp dgn ayahnas

muka cantik tapi ambil order garang semacam

lah ayahnas pun perasan rupanya

ayahnas kata kalau order lambat siap budak tu nanti

hahaha
nasib baik makanan sedap dan cepat

kalau tak panggil kakak lagi tu



3 comments:

Ibuhani said...

Rajinnya gi nilai dr melaka...shopping ye!

nik ros said...

tak suka org yg ambik order mcm tu. at least bagi la masa tuk kita fikir kan nak mkn apa kan.hehe

Nora Karim said...

tak suka org yang nak tak nak ambil order...

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015