Wednesday, May 1, 2013

Emas murah di Kuala Pilah

Kenapa hari tu ibuayu ke Kuala Pilah

ini adalah sebabnya

emas murah di sana

tempat lain pun memang harga emas tengah murah

tapi kat sini memang murah sesangatlah

upahnya pun boleh tahan murah

ibuayu tahu pun dari member sekolah

mula2 tu gi kedai yg member tu kata

kedai tu org bukan main ramai
yg melayan dua orang
sedangkan ibuayu tal boleh lama kat situ
so gi kedai lain 

ini kedainya

elang satu darinya
ini pun member tu dah pesan
sebab dah agak kedai mesti ramai

so kat kedai tu ibuayu rasa harga emasnya murah
cari gelsng yg berkenan
lepas tu tawar kat upah dia 
harga emad dia x bg kurang dah

harga emas hari jumaat tu rm 136 segram
dapatlah gelang dlm 3 k..
jadilah sebagai kenangan
ayahnas bg kat isteri tersayang dia
ini pun ibuayu top up sikit
hehe
so rasanya sapa yg nak beli emas gi lah kat KP ni

masa beli tu org makin ramai
dr Kl pun ada tau


3 comments:

Emy Omar said...

Ye memang tepat tempat yang dituju kak Ayu.Family memang dari dulu lagi kalau nak beli emas terjas ke Pilah.Memang murah sebab upahnya x mahal macam ditempat lain..tapi tak sanggup tu ramai orang.Pegi hari biasa ok sikit kot kak

ibuayu said...

Akak baru tahu emy hehe..akak gi hr jumaat pun ramai org ..mcm kat pasar ikan je diaorg memilih

Muhammad Idaqi said...

Semlam sy baru pegi kak...beli cincin merisik & tunang...kedai ni lah sy pegi...hehehe...smlm RM128/gram...2 bentuk sy dpt RM1k...

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015