Saturday, February 2, 2013

Misi Ke Ikea Berjaya

Niat dah lama pasang

kalau ke rumah abang nak gi Ikea
tujuannya
hanya nak beli gunting and tapis putih ni

ibuayu punya gunting n tapis yang lama dah rosak
rasanya umur barang tu pun dah 5 tahun
memang berbaloilah harga pun biasa je
bukan mahal sangat

tapis putih ni memang kerjanya
untuk basuh sayur2
atau untuk tapis spagethi @ me

Guntuing pulak memang ibuayu gunakan untuk siang ikan , udang and sotong
ibuayu memang jarang nak guna pisau kecuali ikan jenis besar
memang suka guna gunting
senang and cepat

tapi biasalah kat IKEA mana boleh nak tengok benda tu je
ada juga benda lain yang mengacau

tapi oklah taklah beli barang yang tak perlu
memang banyak tahan hati masa kat situ..




4 comments:

nik ros said...

dah lama tak pi ikea. byk brg comel2 kat sana..hehe

adianiez AIDA said...

aida memang suka sgt gi ikea. insyaÁllah rumah baru da siap nanti, akhir 2014, akan terjah ikea!!!
last gi tahun 2011, jalan-jalan je. tak beli pe pun :-)

ayu Ismail said...

Ya nik...selalu tergoda bila gi sana

ayu Ismail said...

Kalau shopping barang untuk rmh baru lagilah syok aida...gelap mata jap..hehe

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015