Sunday, February 24, 2013

Cara hilangkan stress


Sapa cakap jadi cikgu tak stress
stress tau 
dengan kerja yang melambak-lambak
(mana tak lambak siap yang tu datang yang ni)
dengan cabaran KSSR utk ibuayu yang baru
 menghadap benda ni tahun pertama

rasa macam baru keluar maktab je
ialah nak memahami istilahnya
so petang Jumaat tu melepak dengan kak masitah
di pENGKALAN bALAK
kami duduk2 je kat kerusi tepi pantai ti
 
MASA NI BARU PKL 6.30
TAPI NAMPAK MACAM DAH SENYA KAN
cantik betul ciptaan Allah

kena pulak dengan angin sepoi2 bahasa
memang terapi yang paling baiklah




Faiz and Hakim





6 comments:

amiey lee said...

bestttne duk tepi pantai..ritu kami ke sana lepas abng ipar nikah kt selandar...

ibuayu said...

duduk pun dah rasa tenang je amiey

nik ros said...

family nik kebanyakannya cikgu so tahu mcm mana keje cikgu skarang.

best kan. jln2 ambik angin kat pantai.

ayu Ismail said...

Tq nik..ini dah kewajipan n tanggungjwb...pantai ciptaan Allah ni memang ubat stress yg palin mujarab

Ya ALya said...

Mmg tenang je kan..

Ibuhani said...

selain laut, shopping pun tenangkan jiwa gak cikgu ayu..... :)))))))

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015