Friday, December 30, 2011

Kedai Belakang Balai Bomba Taiping

Malam tu lepas maghrib gi merayau pekan Taiping lagi

dah pusing-pusing terus gi cari tempat makan

kali ni kami gi kedai kat belakang balai bomba

kat sini banyak pilihan kedai
and pelbagai jenis makanan ada 
yang famouz tentulah YTF dan sotong kangkung


ibuayu and fauzan makan Yong tau Fo

memang suka YTF kat Perak  ni diaorang punya kuah pekat hitam




kalau kat Melaka kuah sup

ayahnas lak makan me goreng..
(me lagi)


pun sedap
masing-masing dah kenyang tu yang makan ringan je

sebelum kami makan tu faiza dah nampak apek jual belon ni

cakap dgn dia lepas makan kita beli

siap je makan kami pun nak ke kereta
rupanya dia ingat janji nak beli belon
siap melalak lagi





dah beli kena paksa dgn ibuayu ambil gambar


1 comment:

adyna said...

DAH LAMA TAK MAKAN KAT SINI .DULU SAYA DOK KAT BKT JANA DKT JE NGAN SSL HOTEL TUE.. SELALU GAK P MAKAN KAT BOMBA..KOEW TEOW DOLLY XP KE?

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015