Tuesday, June 28, 2011

Tayang Sikit

Dulu kami pakai yang ni

 
 
ini pun LONG yang bagi hadiah masa pindah kat rumah sini


lepas tu nek kiah selalu bising guna pinggan ni
ialah warna nampak dah buruk..


lepas tu tengok katalog LENO ada offer 
terus order kat member...
sekarang ni guna yang ini...
 harganya pun murah je...
"



ini pun nek kiah bising
dia kata kalau pinggan macam ni ambik kat rumah mak je..
keh3..hari tu tak cakap dah beli baru cakap....
takpelah harta sendiri...

3 comments:

Azhariah Zuber said...

plastik ke kaca ni
cantik

ibuayu said...

kaca...made in indon..keh3
tak sampai rm 100

Sz said...

baru belek semalam kat econsave kak... diorg jual loss... ;)

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015