Sunday, June 19, 2011

Bulan Madu:Pulau Pangkor

Kami tiba di Pangkor dalam pukul 11 lebih
Memang plan nak sewa motor 
Kat jeti tu dah ramai yang tunggu nak tarik pelanggan
Kalau nak sewa ikut jam sejam RM 10
Tapi kalau bayar RM 30 boleh guna sehari


Ayahnas tengah bagi no phone
Cina tu kata dah sudah letak je balik motor kat sini
Biarkan je kuncinya sekali
Ialah pulau kan 
nak bawa lari mana



Layankan gambar2 yang diambil di sana

ini je satu-satunya gambar kami berdua...



kami makan di Restoran Hasan (kalau tak silap namanya)
maaf tinggal tulang
sangat sedap dan murah
terletak di pekan pangkor



yang ni senyum jelah..
jangan gelak ye
masa pilih motor dah cakp nak motor yang elok
tapi tak perasan lak dapat helmet macam ni
jahanam awning tudung ku....

1 comment:

Azhariah Zuber said...

sgt teringin pergi tempat ni

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015