Friday, March 18, 2011

Sejuta terima kasih kepada Mama Tisya

Rasanya bukan sejuta tapi  berjuta2 rasanya nak ucapkan terima kasih 
pada Mama Tisya kerana sudi menolong ibuayu

pada awalnya dah sampai tahap frust jugak bila MASALAH itu datang
nasib baik mama tisya sudi tinggalkan link:
dan berdasarkan link itulah ibuayu cuba selesaikan masalah ini..

pergi ke link yang mama tisya ajar
tapi masih tak paham
terasa segan jugak nak mintak tolong
ialah dia blogger yang femes
tapi buat tak malu je email kat mama tisya
sekejap je dia dah balas 
 bagi panduan satu persatu

dan alhamdulilah ibuayu berjaya jugak...
kalau sapa yang BAKAL menghadapi masalah ini
bolehlah tanya ibuayu selepas ni
harap2 ilmu yang ibuayu dapat dari mama tisya dapat disebarkan kepada orang lain

TERIMA KASIH AMY....
Terasa suram entri tanpa gambar...


amy akak ambil gambar anak dara ni tanpa izin ye..
suka tengok tisya yang makin pandai pose
nilah ratu hati AMY
"
"

2 comments:

mama tisya said...

alhamdulillah dh setel prob....hrp2 mn2 kwn2 blogger yg ada masalah mcmtu bole sama2 kongsi...sharing is caring

**kalo 2nd author dh jd limit jugak bole add new author smp 100 tau..tp kena gigih buat email gmail yg br la...heheheh

alfa juliet said...

amboi pandainya bergaya

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015