Sunday, May 23, 2010

Tak de kerja

Bila duk rumah nek kiah ni memang relaks memancang..
Kalau rumah sendiri kerja sampai tak cukup tangan.
Bila dah rasa boring ni tu yang rajin mengedit gmbr2 lama guna picasa and photoshape
gambar ni kisah kat sini
"
"
"
"

and kat sini
"
"


2 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

salam ibuayu;

lama tak singgah sini.kalau tak jengok saya pun tak perasan. hehe.



kalau dah takde keje memang camtu kan tapi bila dah banyak keje pulak rasa malass jer nak buat..

~ Ibu ZAAZ ~ said...

betul..betul. kalu dok umah sendiri memacam benda nak buat. he he

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015