Wednesday, May 26, 2010

Rasa bagai di Indon

Terasa kenangan di tahun lepas datang kembali..
Seronok gi Bandung masih teringat2 lagi..

Dah lama teringin nak makan nasi padang..

Kat Mt bukan ada kalau nak kena gi Melaka

So berksempatan gi, masa ayahnas free ni ,
malam tu lbh kurang pkl 8.00 lebih kami bertolak..
smpi dah pkl 9.30 ... lauk ada jugak tapi dah tak banyak pilihan

Yang penting ibuayu teringin nak makan sambal hijaunya..
"

. Kedainya besar,and sangat selesa ..ayamnya panas2 lagi..
Kitaorg memang layan tapi fauzan je mcm tak selera..
Siap tanya kikir ada tak bu.. jawapannya takde (sebenarnya ada)
Ayahnas lak boleh cakap indon dgn org tu (bang kita kat msialah)
"
"
So layan gmbr ye..jgn jemu

"
'

"
"

perangai 2 beradik bergomol dalam kereta



2 comments:

cikgu isza said...

lucu tengok telatah anak2.. takde sunyi pula :)

apa rasa nasi padang tu yer.. ada macam rasa nasi dagang?

hans said...

lapar plak den tgok pic makanan nih

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015