Wednesday, November 4, 2009

Me Candu

Me candu ni gelaran yang diberi oleh kami .Sebenarnya dia macam me sup.Kat kedai ni jangan minta yang lain.Dia cuma ada me sup,kuew tiaw sup dan be hun sup..Macamana tak kata candu sekali makan teringin nak makan lagi.

Gambaran dari depan kedai


Kuew Tiaw sup

Me sup
Ada juga jual popia basah and popia kering

air minumannya pun langsung tak mengecewakan


11 comments:

Chik Na said...

nampaknya kalau Chik Na pergi melaka, kena cari mee nih ... kat mana tu??

Sidratul Muntaha said...

kat man ni yerk?
nak ler try..
aduyaii
tak tahan tgk popia tu!!

CuTeMiUt78 said...

uiittss.. kat ne ni..

PuTeRi BoNgSu said...

uiii sedapnya...

ibuayu said...

Chik Na,Sidratul Muntaha and CuTeMiut78:

Kedai ni dekat dengan Masjid Tengkera . Petang pukul 4 rasanya baru dibuka.Tutup hari khamis.

mother of two said...

nmpk menyelerakan betul.. tapi jauh sgt:)

a kl citizen said...

assalammualaikum

kat melaka ni memang banyak makanan yang menjadi candu... sedap2 belaka

[-suziey-] said...

hmmm..popia tu yg xtahan tu..sup ok lagi..adeiii

naz ilyn said...

salam... bolehlah pekena kalau ke sana nak juga rasa macam mane mee candu ni.

eynda said...

Feveret eynda la sup2 ni...kalau pegi melaka boleh la singgah makan...

Mysunshine Gift Shop said...

salam
come join mysunhine giveaway & CD fund for rumah titian ashraful rohaniah. visit
http://mysunshine2u.blogspot.com
http://rumahtar.blogspot.com

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015