Saturday, November 28, 2009

Kasut

Tanpa dirancang hari ni kami gi Jusco sebab ibuayu nak beli sandal.

Ibuayu ni bukan jenis rajin beli kasut atau sandal..kalau dah rosak baru nak beli.

nilah sandal ibuayu
sebelum tu dan capai kasut untuk faiz..yang ada bunyi.. kasut dia tu yang kat kaki saje pakaikan sebelah.(belum bayar lagi masa tu)
sebelum balik ibuayu perasan kat bahagian bawah ada sale barangan sukan.. ayahnas pun gi lah tengok2 ...hasil tengok2 tu
"
"
"

2 kasut bola and sepasang selipar ..Padahal sebelum ni baru beli selipar ...
siapa kata orang perempuan je yang kuat shopping...

5 comments:

PuTeRi BoNgSu said...

puteri pon suka pakai kasut cap buaya tu..selesa & lembut bila pakai.hehehe..

adda said...

salam perkenalan ibuayu.. saya dah add.. wow ada 2 boy ye? bestnyer mesti x menang tangan kan..

Ibuhani said...

wah! kali ni smua org shopping kasut jer ekk.....

zh-ena said...

mmg musim org bershopping sakan la skang nie

naz ilyn said...

salam... selamat hari raya korban... ni nampaknya korban duit ni..hihihi amboiii shopping sakan.

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015