Thursday, June 16, 2016

Perlukah ke Bangi Sentral

baju raya x beli lagi
yg pakai moden dah hampir setel
yang tradisional ni
tak beli2 lagi

warna tema pun tak tahu nak warna apa
senang cerita
pergi kedai nanti
pilihlah warna apa yang berkenan
ikut selera ayahnas
memang selalu pun
bab warna kena persetujuan ayahnas
last year baju melayu
and baju ibuayu tempah siap2
tu yang takde masalah
tahun ni memang dah plan
beli yang dah siap
dan ibuayu lak
sehelai baju pun x tempah
memang plan nak beli siap
dan kalau dah nak raya
baju utk ibuayu tak dapat lagi
maksudnya
ada harapan lah nak ke bangi sentral
harap2 ayahnas baca blog ni
dan bersetuju sangat2
boleh kan bang

dah survey2 baju2 yang cantik
harga pun cantik2
simpan sini siap2
ada rezeki ada masa
kalau diorg buat sale raya
bolehlah kita gi terjah sana

Kalau x sempat kirim PS lah nmpknya
Huhuhu






2 comments:

Kakzakie Purvit said...

Sediakan aje fulusnya
Bila nampak yg berkenan bayar bawa balik:)

AziRahmanDot Com said...

baru beli sikit-sikit....tahun ni memang budget sungguh..hehhee...salam ramadhan

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015