Thursday, December 5, 2013

Udang Sanggul

Semalam dah post gambar ni

untuk orang yang dah biasa makan memang tahu lah

untuk yang Jakun macam ibuayu ni 
memang heranlah
Ahad hari tu kami ke SDSI di MITC

terjumpa benda ni
dalam hati pernah terbaca
apa lagi beli le sekotak

satu kotak RM 13
dalam dia ada 12 biji
kalau beli yang dah siap goreng
RM 2

tahu tak bila balik tu
rasa nyesal sangat 
kenapalah beli sekotak je
sedapnya 
udang sanggul ni memang kena kat tekak ibuayu
garing diluar lembut di dalam



rugi betullah
kalau tahu kat Seremban ada buat ni haruslah nak terjah
or sapa tahu mana2 boleh dapat beli stok ni
makanan ni asal dari negeri perlis
 

3 comments:

azue said...

sedap ke kak. pergi juga hari tu. lalu kat situ tapi punyalah ramai org tak jadi nak beli.

ALoNa CintamaniszLite said...

kat kotak dia takde alamat pengeluar ke, kak??
Leh akak jadi pengedar kat melaka, hehe..

isabelle frankly said...

dgr nama je dah mcm menarik. nyummm

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015