Monday, December 9, 2013

Malunya ooo



Masa tu ptg jumaat gi pejabat pos
Orang bukan main ramai lagi
Tapi sebab memang nak.pos pisau
So nak tak nak tunggu je lah juga

Bila dah ambil slip pos laju
Tulis semua tunggu sambil duduk
Bila dia panggil bangunlah dengan gaya yg paling ayu

Ayulah konon
Gi lah kat kaunter
Lama gak berdiri kat situ
Selesai je terus gi sekolah

Sampai.kat sekolah
Dah.duk.15.minit
Kakak pekerja tegur
Tudung belakang ayu ada tanda harga ke


Hahahahhaa

Ketawa bukan main kuat
Sampai meleleh air mata
Cerita kat org pejbt bayangkan
Ayu kat pejabat pos tadi

Waduh2 malu oooo
Kita congok kat kaunter
Org belakang mesti ketawakan kita

Huhuhuhu


Tudung  ni beli dah lama
Entah kenapa
Tak brp suka so ingat nak jual

Tapi ptg tu teringin nak pakai tudung ni
X ingat pun tudung ni x pernah pakai
Tu yang tag masih tak buka lagi






6 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

tudung baru keluar kedai...hehehe..

NzA said...

hehehe...gelak akak sesorg..kelakar...jgn marah ye dear....

ALoNa CintamaniszLite said...

uii...mak aii..malu bukan sikit dh ni. terbayang jer apa orang pikirkan bila cikgu ayu kat pej. pos tadi. Jgn ada ibubapa anak murid yg kenal nampak kat situ sudah ler...hihi..

Mesti orang ingat...
~ada candid kamera ke??
~orang ni beli kat kedai terus pakai ke??

Yg pasti...mesti ada yg tersenyum2 masa tu kan..

Adoii

Mirabeads azi said...

hehe....tak per dah tak jumpa dah org yg kat pejabat pos tu

ayu Ismail said...

Memang malu bila tahu tapi lepas tu mcm kelakar lak

adianiez AIDA said...

sabo nyer la :-) hi hi...

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015