Tuesday, June 15, 2010

Faiz dan Upin Ipin

Faiz sekarang ni makin minat betul dengan cerita upin ipin..
tengok cerita sampai melopong mulut..
Selamba je..
kalau cerita tu nak mula ..dia yg dulu cakap hai..
"
"
(abaikan muka faiz yg comot ye..br lepas mkn me)
"
"



masa ayahnas gi terengganu ayahnas rembat gak sehelai tshirt utk faiz
Selalu kalau nak pakai baju lari2
tapi bila cakap bj upin ipin duduk baik je
faiz cakap pin..pin..
"
'

utk ibuayu pun ada gak baju
bukan kain sutera ye..
(siap pesan dgn ayahnas jgn beli apa2)
baju kelawar
suka sangat

4 comments:

E.L.I.Z.A said...

hehehe mostly budak suka upin ipin ni kan..sbb kartun dia pun best

Ibuhani said...

bukan faiz jer minat upin ipin ni. Ibuhani pun minat! Org2 Bali pun minat upin ipin.....siap jual patung2 upin ipin lagi!

chekgu BaniHassim said...

herm...
dah ade idola tu bagus laa..
byk kisah2 teladan dlm kartun tu...
elok bg tgk slalu...

jgn smpi lalai dah le...

ieyza said...

salam ibuayu...
anak iza pun suka gak dgn citer upin ipin nie...kalau dah pasang dvd tu kat tv..terus terpaku...senanglaa skit mama dier nie nak wat keje....hehehehe

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015