Monday, June 28, 2010

Ganti Puasa

Untuk sesiapa yg berhutang puasa kenalah ganti ye
Sebab ramadhan bakal menjelma
Biasalah dah nak dekat baru sibuk nak gantikan

So menu buka puasa ibuayu petang ni ialah
"
"
sambal petai
"
"
sayur
"
"
sup ayam
'
' kalau ada sup mesti ada
sambal kicap"
"
"
"
yang ni kak enon bagi
"
tapi tak tahu namanya..
bubur nasi 2 wrn
'
" untuk yg hendak berbuka
Selamat Berbuka

3 comments:

E.L.I.Z.A said...

ya allah sedapnya menu berbuka..buat eli lapa la huhuuh..
ada brapa hari lg mau ganti?
eli pun ada byk lg ni huhuhu

Rusiah_Hazri said...

itu namanya bubur putih merah..arwah mak saya dulu buat bubur tu kalau ada anak2 dia yg berjaya dan lepas dr apa2 yg tak baik, kira bubur kesyukuran..lama tak makan, itu org jawa pny makanan tu..

ibuayu said...

eliza: nafsu masa nak buka memang mcm ni keh3..samalah kita..

rusiah:akak ni athu makan je..sedapkan

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015