Tuesday, December 8, 2015

Roti jala sedap di stadium kedah

Masa bulan 6 ayahnas dah gi kedah
Bawa budak bola mssm
So ayahnas yg cakap sarapan roti jala

Dahsyat tu pagi2 makan roti jala
Besar gabak roti jala dia
Satu kuali tu utk 1 roti jala
Mula2 ayahnas tanya nak brp
Ibuayu ckp 4
Ayahnas kata 2 lah sebab besar
Faiz nak nasi lemak
Lepas tu ayahnas amik 1 pinggan tu ada bean sosej and roti

Bila dah makan 2 keping tu
Mana cukup
Tambah lagi 2

Boleh ambil cicah kari ayam
And yg sedap cicah dengan kuah durian
Atau org panggil serawa durian
Memang sedap betul
Marbeles
So kalau siapa gi kedah
Gi stadium darul aman
Memang namapak jelas kedai roti jala ni
Bukak pagi je ya

Masa kami dtg
Beratur gak tp tak lama
Meja pun ada kosong gak







5 comments:

eima said...

lama dah tak pi stadium .... dulu ada satu kedai sate femes kat sini .....

tiga lalat said...

tengok roti jala pon sedapp., hehe2

ayu Ismail said...

Ya ke..akak siang je..mlm pun tgk meriahkan

ayu Ismail said...

Memang sedap..tp tak cukup 1 kpg hehe

nik ros said...

roti jala.sedap tu. dah lama teringin nak makan ni.nak kena cari la.tak pun paksa adik buat. akaknya malas skit nak menjala..haha

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015