Friday, October 16, 2015

Hantu aiskrim

Bila kita ada anak
tentulah diantara anak2 tu
citarasa makanannya tidak sama

faiz suka gula2
fauzan tak berapa

faiz suka ikan
fauzan suka ayam

faiz suka jajan
fauzan agak kurang

dan satu benda faiz suka
tapi semua orang boleh terima
tapi takdelah hantu macam dia ialah
ais krim

tak kira apa ais krim
ais krim msia
ais krim dalam tong tu
ais krim kon
and ais krim baskin robin


macam kepuasan dia dapat makan ais krim

selalu org kata macam kanak2 dpt ais krim
macam tulah
kanak2 riang faiz haikal


kalau gi MP selalu minta baskin robin
ada masa layan
ada masa x layan
yalah mana nak menahan
harga boleh tahan



Ais krim msia ni member jual
siap COD kat rmh
beli 10 btg
5 btg jagung ..faiz punya
5 btg  asam boi kami punya

yg faiz punya dah abis
tunggu dia minta je
yalah hari2 makan
mana x abis

ugut dia
nak makan ais krim kena makan nasi dulu
no nasi 
no ais krim
hehhehee



4 comments:

eima said...

budak2 ngan aiskrim mmg tak leh nak pisahkan ....

NzA said...

akak yg dah tua ni pun pantang tgk aiskrim terus meleleh2....kita geng faizzzz....

Emy Omar said...

Boleh geng dengan Mia ni..asal nampak Baskin RObbin nak menyinggah..abang-abang tu tak kisah sangat.Dia je yang lebih.Hari tu beli aiskrim Malaysia dengan Diana wife Faisal tu 8 milo,2 asam boi.Yang milo tu semua dia sorang je bedal

adianiez AIDA said...

eskrem BR tu mahal ya Allah!
lom pernah bwk anak2 layan eskrem BR.

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015