Friday, July 25, 2014

Mendeko ruang makan

Dah 5 tahun duk rumah ni
Nilah meja maka  kami
Selama ni alas pakai plastik rm 8 je 
Tapi kali ni mood sudah datang...

Kaca kat meja ni ibuayu tempah
Rm 100 je
Rasanya murah kot
Yg lama pecah 4 tahun yg lalu
Nampak tak
Baru tahun ni nak ganti
Hahhahaa
Lepas tu masa kat sekolah 
Nmpk member bawa alas meja
Nampak cantik n kualiti baik
Member kata beli kat jusco
Tu yg bila gi jusco
Terjah beli alas meja
Hijau gak berkenan di mata
Mcm member punya tu memang xde

Pelapik tu beli dah lama
X ingat beli kat mana
Kena lak dengan alas meja

Yang penting cantik dr pandangan mata kita kan



1 comment:

Emy Omar said...

Sejuk mata memandang kak Ayu..eh murah la cermin kaca tu rm100 kedai mana ni kak Ayu?

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015