Thursday, July 17, 2014

Hasil Mendeko kamar tidur


Alhamdulilah
hasil kerja menampal wall paper
siap akhirnya

hati rasa berbunga
memang cantik pada pandangan mata kami
kalau orang lain kata tak cantik pun takpe
sebab kami yang duk kat sini hehehe




ni bilik ibuayu
 





ni bilik fauzan and faiz
belum selesai sepenuhnya

 



wall paper ni
kami beli kat Kaison Mahkota Prade
satu gulung rm19.90
dibelakang dia dah siap gam

so senang kerja

masa nak menampal tu
bahagian atas ayahnas selotep siap2 kat dinding
lepas tu mula lekatkan dari bawah
untuk melicinkan
ayahnas pakai tuala je

sebelum buat macam2 benda kami beli
gam pun beli
rupanya itu semua tak perlu


plan nak buat untuk ruang tamu lak
yang ni kena lebih teliti lagi kan
ada yang cantik sikit harga rm 59.90
tengoklah macamana

6 comments:

Siti Asmah Md Yusof said...

Cantik Dan lg cot drop cat Kak.... ;)

Fifi Nadhrah said...

cantiknye.. pandai tampal.. tak nampak beze kat tempat sambung..

LYAfrina said...

ok la tu. y penting kena d pndaga mata kita kan..

ayu Ismail said...

Harap bertahan lama lah as..ialah hrg murah kan takut gak terkopek2

ayu Ismail said...

Dr jauh nampak sama fifi.mkalau dekat2 nmpk gak ada yg lari sikit

ALoNa CintamaniszLite said...

wah...lena ler tido gini, hehe..

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015