Monday, July 21, 2014

Berbuka dengan NASI ARAB DAMSYIK

Bukan gi berbuka kat sana
Ibuayu beli bungkus and berbuka dirumah je

Asalnya ibuayu ke PD
Ambil Bbm yg ibuayu tempah
Kemudian dr PD kami ke Senawang
Ada tujuan utama sebenarnya
Nak gi butik Pearl Haya
Ada offer
And hari Ahad hari terakhir
So bila ayahnas setuju nak kesana
Tu yang kami singgah beli nasi arab
Beli 1 ayam 2 kambing
Kemudian ada jual samosa

Nasi dia memang banyaklah
Makan 4 org memang berbaloi
Masa beli tu banyak meja orang dah booking

Nasi sedap
Samosa dia pun sedap
Alhamdulilah







6 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

Salam akhir Ramadhan, cikgu Ayu..

Maaf laa, beberapa bulan lepas tak dpt nak menjengah sini. Tp tau ler sket2 aktiviti cikgu sekeluarga dan di sekolah tu di fesbuk :)

adianiez AIDA said...

aida selalu makan sini. 10 minit aje tempat ni dari umah mak mertua.
dulu, lebih sedap dari sekarang. yg kami rasa la...
tapi tetap sedap dari tempat lain la :-)

ayu Ismail said...

Salam ramadhan alona..hehe..sibuk dengan bisnes ya..

ayu Ismail said...

Mil aida org senawang ya...semakin membangun senawang kan

LYAfrina said...

Kat kmn ni ada gk kedai nasi arab femes.. tp x pnh try2 lg

Emy Omar said...

Nasi arab damsyik dekat je dengan rumah kitaorg kat senawang tu kak.Kalau bulan puasa mmg ramai sesangat orang berbuka kat sini.Ada 1 lagi nasi arab yg popular kat Senawang tu betul2 dekat area tmn perumahan kitaorg tu.Sebelah dengan restoran Burger Byte.Nanti kak Ayu try la kat situ pula

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015