Sunday, May 4, 2014

Shopping di PBAKL

Keseronokan membeli belah
Di PWTC masih terasa
Dia punya feel beli buku tu
Tak terucap dik kata2
Memang rasa ketagih n tahun depan 
Nak pergi lagi

So masa nak gi tu memang target utama
Nak beli buku PTS
Memang teruja sangat
Lagi2 dia dah mention
Ada hadiah misteri

So
Masa kat booth tu sebutlah kata3 yg dah hafal tu

Dapatlah goodies yg merupakan buku
Suka sangat ni

Ni untuk faiz



 Ni PTS bagi hadiah misteri

Ni untuk ayahnas


Ni Penulis Ain Maisarah bagi
Untuk PSS


Ni utk Fauzan

5 comments:

NzA said...

memang teruja kalau pergi ke pesta buku.....

adianiez AIDA said...

best nya. aida da ajak asben tapi xde masa la pulak.
aida pun kalau ke pesta buku memang menggila!!!

nor nazliana said...

pesta buku mesti dpt diskaun kan...
http://adna2029.blogspot.com/2014/05/mini-giveaway-kcolly-by-syiera-firdaus.html

Emy Omar said...

Masa kitaorang pg hari tu pun anak2 byk borong buku PTS dan komik lawak kampus ni.

nik ros said...

wah,byk borong buku yea

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015