Thursday, November 17, 2011

Jamuan dihotel yang sama sebanyak 2 kali seminggu

Pada 14 hb  ibuayu ke Hotel Abadi
untuk Jamuan Pengawas.
seramai 97 orang pelajar dan 12 orang guru.
bagi kami biarlah pelajar kami ini merasa makan di hotel
ialah pelajar kami ni terdiri dari kaw luar bandar
nak tunggu ibu bapa bawa belum tentu mereka merasa
alhamdulilah seronok tengok gelagat mereka..
yang penting mereka enjoy cikgu pun gembira

 MC : Ustazah Zaiton



Mereka yang sudi menghadiri majlis ini




Pada 16 hb pulak
ibuayu ke Hotel Abadi sekali lagi
untuk High Tea bersama kelab staf
disebabkan ibuayu setiausaha kelab maka tempat jamuan ibuayu yang kena cari
asalnya nak buat kat hotel lain tapi disebabkan tak berapa berkenan maka kami pilih hotel ni

ialah bukan senang nak buat pilihan
nak pilih makanan yang sedap
tempat yang selesa

dan alhamdulilah tak sia-sia pilihan kami jawatankuasa
ialah hotel ni hotel baru
jadi masih banyak pembinaan
tapi makanan bagi ibuayu sangat2 memuaskan 
ialah budget rm 30 ja
kira oklah tu
menu pun mereka boleh bertoleransi




bersama mantan GB

 
 masa jamuan pengawas ada cabutan bertuah
tapi ibuayu takde rezeki
tapi kali ni rezeki menyebelahi kami
seronok dak kenit ni 


1 comment:

Azhariah Zuber said...

sy jrg terpilih cabutan bertuah. huhu

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015