Monday, November 29, 2010

Jemputan ke Istana Negara

Petang Sabtu hr tu ibuayu dapat jemputan ke Istana Negara
Wah seronok bukan kepalang
"
"
"
tapi jemputan ni bukan dari YDPAgong
"
tapi dari kakak tersayang
 "
dia ajak gi bergambar kat depan istana negara je
keh3
selalu lalu je...tak pernah pun singgah
yang pergi pun perempuan kecuali fauzan and faiz..
seronok gak gi tempat2 macam ni
"
"


lepas tu cadang nak gi Tugu Negara
(jgn ketawa..kitaorg memang nak cr tempat2 klasik..tapi dlm kereta anak buah semua pakat gelak..
budak2 zaman sekarang bukan nak gi tempat mcm tu...muzium ke kan..zaman ibuayu sekolah inilah tempat2 yang cikgu bw bila gi KL)

tapi disebabkan masa nak balik hujan terus tukar rancangan
fikir punya fikir terus setuju gi sunway piramid
first time smpi sini
plan nak main ice sktng
kira oklah
walaupun sesat mesat dgn jem lagi
pkl 8.00 br smpi and main smpi pkl 10.00
pkl 11.00 lebih smpi kajang

Masa tu ayahnas dah tiba kat KAjang ..nasib baik dia tak boring
Malam minggu tu jugak ibuayu merempit dgn ayahnas kat KG baru makan NAsi Lemak...
penat tapi seronokkkk..






2 comments:

[-suziey-] said...

bestnye..bangga dpt jemputan ke istana yek :)

mama tisya said...

tk singgah ke mkn ikan bkara blkng istana tu..sedap gilossssss

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015