Monday, February 23, 2015

Tempat Makan di Ipoh

Bila berjalan ni
agenda utama tentulah 
jalan2 cr makan
memang dah google siap2 mana nak makan

so bila sampai tengah hari tu
terus gi kedai makan Tasik Raban
kedai ni kat area Stadium Ipoh
cr keliling je mesti jumpa
makanan dia macam2
puas hati sangat2
harga pun ok gak

petang tu pulak kami cr makan
kat tanjung rambutan
memang nk pekena me rebus 
yang sangat sedap
tapi sayang kami sampai pkl 5 lebih
kedai x buka
x tahulah masa operasi berubah
atau sebab cuti raya cina
sedih ohhh
memang teringin nak makan situ

lepas tu pusing punya pusing 
kami singgah TKK JE
memang nak makan Popia SS Ali
kat situ gak ada jual Satay endut
sedap gak satay ayam


Ni Tasik Raban




ni kat TKK
tapi banyak kedai tutup


2 comments:

Chekgu Azrine said...

selalu ke ipoh pun lalu je..jarang sangat singgah makan kat sini..hehehee

Najib Ariyan said...

Popia...?? tu Indon kata dia punya tu... hishhhhh

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015