Thursday, February 19, 2015

Sambutan Maulidur Rasul Sekolah

Semangat Faiz bila ustazah cerita pasal nak sambut
Maulidur Rasul
walau anak satu sekolah
cakap kita memang ke laut
cakap cikgu dia je dia nak dengar
seminggu ni heboh buat senarai
apa yang perlu ada
untuk majlis nanti


padahal kalau xde pun x pe
cikgu tak marah pun
budak2 kan namanya

lagi2 bila kami ada pertandingan perarakan
so mcm2 cikgu2 pesan

so senarainya
baju hijau
beg kecik
cawan and pinggan plastik
(wrn hijau tu permintaan faiz)
buku catatan
dan pensel

faiz memang ada baju hijau
tapi bila cari baru teringat 
baju tahun lepas tu dah pendek
so dah hantar kg
kenalah beli gak

tapi bukan tu je
semuanyalah beli baru
buku catatan pun dia nak beli gak
padahal banyak buku kat rumah ni

pagi tu bukan semangat faiz nak bersiap
hehhe

disebabkan tugas ibuayu jurufoto
pada hr kejadian
maka bila nampak rumah

 hijau je

terus lens mencari mana anak bujangku










balik tu sibuk cerita dengan ayahnas
seronok berarak
seronok dengan majlis tu
lagi seronok rumah HIJAU menang..
yahoooo

1 comment:

Najib Ariyan said...

hahaha seronok bebudak tu malayan majlis... kalau tak dilayan kehendak bebudak tu haruslah mak bapak kena layan merajuk nya anak anak nanti...

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015