Wednesday, October 15, 2014

Terima Kasih Nuffnang

Sebelum ni macam merajuk je dengan nuffnang
ialah kita blogger suam-suam kuku
baru bertatih walaupn dah ada blog beberapa tahun
nak naikkan traffic tak pandai

bila  login nuffnang hari ni
syok lak rasa
lepas ni nak belajar ilmu naikkan traffic lak

tengok banyak je...harap masyuk pun banyak ya




4 comments:

idzwa kamaruddin said...

tahniah!

AMIIZAA said...

ayu, banyak jugak tu...
kak mieja pon tak pernah kisah NN nie...:( tgk sama jerk tak berapa nak naik $$....:)

My Aisy said...

waaa banyaknya...on going dia...kita ada tiga jek...tu pon berapa lama tak de...hihihi...

adianiez AIDA said...

amboi! byk nyer...
ramai gak citer pasal nuff ni ari ni...
hmmmm nak cek la jap.

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015