Tuesday, October 14, 2014

Keluarga Iskandar Musim ke 2

Tak sangka lak cerita ni ada musim kedua

masa musim pertama
ibuayu memang ikuti cerita ni
pelakon dia jenis selamber je
macam cerita seharian masyarakat kita
dialog dia pun 
boleh buat kita tersenyum

so bila keluar musim ke dua ni
mestilah ternanti2

hehe
tapi tulah ada masa takut terlupa nak tgk
zaman dah matang ni 
dah kurang minat sikit tonton tv

ni musim 1



ni musim 2
takde lak gambar pelakon dia
tapi kebanyakkan pelakon dia sama je



so jangan lupa tonton cerita ni
setiap isnin 
10.30 mlm
di Astro Warna atau Astro Mustika HD

2 comments:

My Aisy said...

kita pon suka citer ni...daripada yang siri pertama lagi...

adianiez AIDA said...

aida pun suka citer ni.
watak nyer sgt selamba, sesuai, spontan...
kisah biasa biasa aje kan...
kisah yg dekat di hati :-)

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015