CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

klik..klik

Followers

Sunday, April 6, 2014

Nasi Ambeng MITC

Kedai ni
Nak cr senang je
Cari ikan bakar malim mitc
Kat deret situ kedai dia
Ni first time cuba
Sangat2 tidak menghampakan
Puas hati dah ada kedai
Nasi ambeng
Kalau teringin je boleh gi sini

Area sini pun memang
Macam2 kedai makan ada



3 comments:

NzA said...

Mmg nmpk mengancam. Area mydin ek?

ayu Ismail said...

Ya kak nza..tapi bangunan ikan bakar malim tu..

Emy Omar said...

Susah nak cari nasi ambeng kat Melaka ni.Kalau ada pun time bulan Ramadhan itu pun tempat tertentu je ada.Kena pegi ni..kat area ikan bakar tinggal tulang tu ke kak Ayu??