Saturday, August 11, 2012

Ayahnas semakin glamer

 10 Ogos 2012

Sebelum ni NAMA ayahnas masuk paper
nama je pun hehehe
semalam unit sukan call ayahnas
beritahu yang astro arena call berita tentang MSSM tu 
waktu petang pkl 6.00 ptg

so memang plan hari tu nak buka rumah MIL 
jadi ayahnas kata gerak lepas tu lah
bukan jauh pun 15 minit je
dan makanan tu memang ibuayu masak dari rumah dulu

kiranya petang tu memang standby je lah depan tv


si faiz pulak masa tulah buat hal

tak khusyuk betul nak tengok
ialah kami bertiga sibuk dengan kamera
dia sorang je yang pegang tablet
lepas tu nak kamera dslr ibuayu
grrrrrrr

so untuk ayahnas 

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA

ASAL KELUARGA JANGAN DILUPAKAN

yang sedihnya
lepas raya ni kami akan selalu ditinggal2kan

so MISI kita nak terbang  tu jangan buat2 lupa ya...
cover balik tau








 

1 comment:

kulop ludin said...

Mantap n tahniah kome!

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015