Thursday, September 29, 2011

Kemaruk Sesuatu

Semenjak bulan puasa hari tu

ibuayu ni dah kemaruk sesuatu

tak tahu kenapa ....

tapi nasib baik ayahnas melayan

kiranya masa raya dapatlah rentap 2

masa gi KL hari tu pun masih kemaruk jugak

tapi tak sempat nak rentap apa-apa

huhuhuhuhu
"
"
semalam dapat tahu ada kedai untuk beli benda kemaruk tu

bukan dekat kena masuk higway lagi...

lepas kursus petang tu terus cakap ayahnas nak gi kedai tu

ayahnas tak kisah follow je

bila call kedai tu lak dia kata tutup pkl 9

alamak taakut tak sempat

ayahnas lak dah gi padang bola...

terus siapkan faiz nak gi padang bola beritahu ayahnas..

siap cakap sempat tak nak gi kedai tu..

ayahnas kata sempat.......

keh3...

lepas maghrib terus pecut....

sampai dah 8 lebih..

kedai nak tutup

yang berkenan pulak dah abis stok

huhuhuhu

dapat rembat satu je lagi....

sales girl tu kata esok stok datang

huhuhuhu

takkan ayahnas nak layan lagi bukan dekat jAuh tu wooh

balik rumah tu bebel jelah jugak 

sebab tak puas hati..

ayahnas sampai kata 

bawak bertenang teruk no ibuayu ni kalau dah kemaruk....



apa benda yang KEMARUK tu..


post lain ye....


biarlah rahsia...













4 comments:

NM02 said...

ala.... nak tau....

Ya ALya said...

nak tahu jugak........kemaruk apa tu...?

Alin Marlini said...

apa yg kemaruk sangat tu...

ibuayu said...

nm02,Ya Alya, Alin Marlini..

tunggu ye nanti ibuayu cerita

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015