Thursday, August 11, 2011

MenU berBuka PuasA

Juadah yang dinikmati selama berpuasa untuk tahun ini
alhamdulilah tak pernah berlaku pembaziran









 yang atas tu semua menggunakan air tangan ibuayu bukan air kaki
tapi yang bawah ni ada cerita tersendiri


kuah ni mak enon yang bagi
terkenang fauzan memang suka makan ni
ialah mak dengan anak....
sering tahu apa  anaknya suka
walaupun fauzan tak dijaga lagi
masa ni ibuayu tak masak nasi
tapi sebab fauzan nak makan lauk ni kenalah masak nasi
licin
"
"
kuah acar


 

 yang ni pun murtabak GIAN
mana tak gian kalau beli sekali nak beli lagi
dari tahun lepas memang beli murtabak sini
TAPI masalahnya
kalau nak beli kena beratur
kalau datang lewat pkl 5 lebih sikit pun dah abis
murtabak ni dijual di pengkalan Balak
harga RM3.50
berbaloi rasanya sampai jilat pinggan
buat masa ni baru beli sekali
tak larat nak beratur..
(keh3 bukan ibuayu yg beratur pun dah tentu ayahnas.tapi dia x ckp penat pun)
 "
 "

 

makan macam tu je pun sedap tak payah cicah kuah

1 comment:

Ya ALya said...

sungguh menyelerakan.....

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015