Monday, August 1, 2011

Khairul Fahmi Che Mat puTus Tunang

Tak tahulah kenapa
KFC mat putus tunang ibuayu yang emo
ibuayu memang minat giler dengan dia
sampai malam pun termimpi2kannya...
keh3

tapi bila tahu dia putus rasa macam tak seronok jugak

apa nak kata benda nijodoh
kalau dah takde jodoh nak buat macamana
kalau betul dia ini bukan sebab orang  ketiga oklah
tapi kalau dia berbohong siap dia
ibuayu cari kat stadium nasional nanti..keh3

kalau mak bapak cikgu
anak tak semestinya jadi cikgu

kalau ayah pandai main bola
anak tak semestinya pandai main bola juga

tapi ada pepatah mengatakan
melentur buluh dari rebung
maka tak salah inilah pengganti KFC mat
15 tahun lagi...
keh3...








ini aktiviti dua beradik
ibuayu tak terlibat pun dalam gambar ini
Fauzan yang jd jurufoto masa ni
tahu2 dia tunjukkan gambar dak kenit ni...

5 comments:

Muhammad Burn said...

hehe. bole jd goalkeeper...

Salina@IbuAqil said...

Hihihihihi comel lah ibu.. Ada gaya tu.. Kalah KFC mat kita.. Hehehehehhee

ibuayu said...

burn: insyallah mana tahu satu masa nanti..keh3

ibuayu said...

salina: betul tu kalah KFC mat ..keh3..tq

Azhariah Zuber said...

tak kisah jadi apa tapi jaga tunang bebaik, jgn putus2..hehe

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015