Monday, April 11, 2011

Makanan yang sangat digilai..

Tak tahu kenapa la ni
memang mengila sangat makan benda ni

kat rumah ni ibuayu sorang je yang makan
ayahnas tak minat langsung

"
"
ce teka apa dia
ni makanan malam ni ..
tapi bukan yang nasi lemak ni yang digilai
ada benda sampingannya


tapi sebab stok yang digilai masih banyak


so kena makan macam ni baru sedap
nasi lemak jering..

"

sedap apa
tak caya gi cuba...

4 comments:

umialya said...

akak tak suka makan jering tapi jering rebus makan le (Dah bertahun tak jumpa!!)

petaipun sudah lebih 2 tahun tak makan lagi2 dok tgh nyusukan Alya krg ni..

Nana said...

pes time
dgr org mkn ns lemak ngan jering hehe
sy xmakan jering
petai makan la
tu pon klw msk sambal

alfa juliet said...

ohh jering ke?? kami tak makan..hehe

e.l.i.z.@ said...

br nk teka nasi lemak hihih..tp telur tu bubuh kicap ke? tak penah mkn jering

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015