Thursday, July 22, 2010

Kaya kamera

Hari ini betul-betul kaya kamera
mana taknya hari ni sekolah ibuayu sibuk sebagai
tuan rumah public speaking..
takut nanati ada gangguan teknikal dgn kamera ibuayu
so pesan kat member tolong bawa kamera
Satu kamera sekolah,satu lagi kamera kak ina and satu lagi ibuayu punya
"
"


tapi baru perasan semuanya jenama sama
...
dah ckp dgn GPK belilah DSLR ke..br gambar cantik
kalau sekolah beli merasa gak ibuayu nak pakai
ialah nama kita takde jawatan lain..
fotograper je kat sekolah tu...
tapi memang suka pun..
masa mengandung je minta org lain ganti
ialah perut boyot2 takkan nak gi depan pentas ambil gmbr
nanti org lain tak tengok sesiapa tgk ibuayu je..
keh3

3 comments:

a kl citizen said...

makcik kayo la ni ya...kaya kamera.
sekolah memang patut ada kamera dslr

terbaru dari saya : long bamboo

e.l.i.z.@ said...

tu la kan..ptt nya sek ada dslr..panggil eli la wat liputan ekekke

hans said...

angkat jer DSLR sebiji

Perjalanan Semalam Ialah Hari Makan Sedunia

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015